KANTOORINRICHTING
Het inrichten van een kantoorruimte zien wij als een feestje. Op deze pagina proberen we zo helder en beknopt mogelijk uit te leggen hoe een geslaagd project wordt opgebouwd, zodat jij binnenkort vrolijk jouw frisse kantoorruimte binnenloopt.
Akoestiek verbeteren
Werkplek creëren
Stap 1: adviseren
Persoonlijk contact vinden we sowieso heel belangrijk, maar is in deze fase ook essentieel om de juiste afslagen te kunnen nemen. Eerst even gezellig kennismaken dus. We beginnen met het stellen van gerichte vragen om te begrijpen wat jij belangrijk vindt.
- Nog specifieke eisen op het gebied van ergonomie?
- Welke sfeer wil je creëren?
- De bedrijfsidentiteit terugzien in het interieur?
- Hoe zit het met geluidoverlast?
- Voorkeuren in stijl, kleuren of materialen?
Daarnaast informeren we naar praktische zaken zoals het beschikbare budget en de gewenste tijdslijn voor het project. Hieronder geven we in grote lijnen weer wat wij verstaan onder een complete kantoorinrichting.
Stap 2: beleven
Op basis van deze informatie presenteren wij onze mogelijkheden. We bieden een breed scala aan moderne en functionele kantoormeubels, slimme indelingsopties en duurzame materialen.
Wij zetten daarbij producten en oplossingen in als balies en receptiemeubilair, bureaustoelen, zit-sta bureaus, ladeblokken en schuifdeurkasten. Productief vergaderen kan met onze gevarieerde vergadertafels en comfortabele stoelen. Storende geluiden worden geëlimineerd met akoestische panelen en creëer een vredige ruimte. Voor afzonderlijke momenten bieden wij belhokjes, werkcabines en vergadercabines. Verder kunnen we voor presentatieruimtes bioscoopstoel- en auditoriumstoelen inzetten.
Op deze afbeelding zie je een concept wat we gemaakt hebben voor een basisschool.
Stap 3: creëren!
WAAROM ZOU JE VOOR TOC KIEZEN?
LocatieCentraal gelegen in Nederland.
StatusOnze klanten zijn erg blij met ons.
OpdrachtgeverWij gaan voor persoonlijke relaties.
ScopeWij vinden duurzaamheid heel belangrijk.
Team TOCMeer dan 15 jaar ervaring.
EindgebruikerWe werken met Europese topmerken.
FotografieHet in 3D tekenen doen we gratis.
Centraal gelegen in Nederland
Wij zitten (afgewisseld met staan) in Bunschoten-Spakenburg: lekker centraal gelegen in Nederland en daardoor gemakkelijk bereikbaar vanuit het hele land en dichtbij de randstad.
Wij vinden duurzaamheid belangrijk
De producten die we inzetten komen niet van ver: onze leveranciers komen vooral uit Duitsland en Polen. Deze producenten zetten zich bewust in voor een beter milieu. Om maar een voorbeeld te noemen, Interstühl is sinds een paar jaar BIFMA gecertificeerd.
Onze klanten zijn blij met ons
TOC is dealer van topmerken als Wini, Interstühl, Mikomax, Girsberger en Palmberg. Als kantoorinrichter hebben we inmiddels meer dan 15 jaar ervaring en is onze portefeuille gegroeid tot 110 tevreden, terugkerende klanten.
Persoonlijke relatie
TOC houdt van heldere communicatie en transparant zijn is dan ook één van onze kernwaarden. Ook vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk en hebben er daarom voor gekozen om te werken met één vast contactpersoon per project.
Verder nog vragen?
Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.
Showroom afspraak
Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!
Stuur ons een berichtje
Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.