IN 3 EENVOUDIGE STAPPEN NAAR EEN MOOIE ZAAL

Kunnen de studenten zich in de collegezaal niet meer concentreren door al die krakende stoelen, heb je een nieuwe bioscoopzaal in te richten of ben je simpelweg uitgekeken op het saaie meubilair? Wij helpen jou graag met het inrichten van die collegezaal, bioscoop, theaterzaal etc. Ook het oplossen van eventuele problemen op het gebied van akoestiek en ergonomie, kan je aan ons toevertrouwen.

Op deze pagina gaan we je stap voor stap uitleggen hoe zo’n frisse zaal of tribune tot stand komt.

Wat zijn jouw wensen?

Stap 1: afspreken

Persoonlijk contact vinden we sowieso heel belangrijk, maar is in deze fase ook essentieel om de juiste afslagen te kunnen nemen. Eerst even gezellig afspreken dus. We beginnen met het stellen van gerichte vragen om te begrijpen wat jij belangrijk vindt:

  • Zijn er bepaalde beperkingen in de zaal?
  • Nog specifieke eisen op het gebied van ergonomie?
  • Zijn er bijv. richtlijnen vanuit de architect?
  • Hoe zit het met de akoestiek in de zaal?
  • Voorkeuren in kleur, materiaal of uitstraling?

Daarnaast informeren we naar praktische zaken zoals het beschikbare budget en de gewenste tijdslijn voor het project. Hieronder geven we in grote lijnen weer wat wij verstaan onder een zaalinrichting.

We komen met een doordacht plan

Stap 2: beleven

Op basis van deze informatie presenteren wij jullie de opties. We bieden een breed scala aan modern en functioneel zaalmeubilair, slimme zitoplossingen en duurzame materialen.

Wij zetten daarbij producten en oplossingen in als college-, theater- en –zaalstoelen. Voor afzonderlijke momenten bieden wij belhokjes, werkcabines en vergadercabines. Verder kunnen we voor collegezalen bioscoopstoelen- en auditoriumstoelen inzetten.

Op de afbeelding zie je een concept wat we gemaakt hebben voor een presentatieruimte.

Wij brengen dit plan tot leven

Stap 3: creëren!

Onze klanten zijn heel blij met ons

Klanten beoordelen ons met een 10

Voor een nieuw in te richten kerkgebouw zochten wij stoelen met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Door TOC werd uitstekend advies gegeven op het gebied van de geldende veiligheidseisen, intern vervoer en opslag van de stoelen. Het contact gedurende het hele traject was prettig en afspraken werden goed nagekomen. Ook de aflevering op locatie verliep prima.

Sjaak van Halteren, Mozaiek 033

WAAROM ZOU JE VOOR TOC KIEZEN?

WAAROM ZOU JE

Ons thuisCentraal gelegen in Nederland.

PrestatiesOnze klanten zijn erg blij met ons.

RelatiesWij gaan voor persoonlijk contact.

MilieuWij vinden duurzaamheid belangrijk.

Team TOCMeer dan 15 jaar ervaring.

PartnersWe werken met Europese topmerken.

Deel deze pagina

Centraal gelegen in Nederland
Wij zitten (afgewisseld met staan) in Bunschoten-Spakenburg: lekker centraal gelegen in Nederland en daardoor gemakkelijk bereikbaar vanuit het hele land en dichtbij de randstad.

Onze klanten zijn blij met ons
TOC is dealer van topmerken als Wini, Interstühl, Mikomax, Girsberger, Casala en Palmberg. Als kantoorinrichter hebben we inmiddels meer dan 15 jaar ervaring en is onze portefeuille gegroeid tot rond de 110 tevreden, terugkerende klanten.

Persoonlijke relatie
TOC houdt van heldere communicatie en transparant zijn is dan ook één van onze kernwaarden. Ook vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk en hebben er daarom voor gekozen om te werken met één vast contactpersoon per project.

We vinden duurzaamheid belangrijk

Nóg een reden om voor toc te kiezen

TOC kantoorinrichting heeft bewust de keuze gemaakt om zoveel mogelijk gebruik te maken van Europese merken. Deze merken zijn op het gebied van CO2-reductie een voorbeeld en zij streven naar maximaal gebruik van gerecyclede materialen. Veel van onze merken produceren al 100% klimaatneutraal en zijn gecertificeerd.

Bedrijven die besluiten voor kantoormeubelen van Europese merken te kiezen, dragen niet alleen bij aan een duurzamere toekomst, maar profiteren ook van hoogwaardig, kwalitatief, milieuvriendelijk kantoormeubilair dat de productiviteit en het welzijn van hun medewerkers bevordert. Dit is de motivatie achter onze samenwerking met Europese fabrikanten.

zaalinrichting collegestoel nowystylzaalinrichting collegestoel

Expertsin beleving

Veelgestelde vragen

Wat is de gemiddelde levertijd van meubilair?

De levertijd van meubelen varieert gewoonlijk van één tot zes weken. Het is belangrijk hiermee rekening te houden bij het plaatsen van een bestelling.

Voeren jullie ook montagewerkzaamheden uit?

Verder nog vragen?

Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een schoolinrichting die zowel functioneel als stijlvol is.

Showroom afspraak

Ontdek ons ruime assortiment schoolmeubilair en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!

Neem contact op

Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.