kantoor palmberg zit stabureaukantoor palmberg zit stabureau

KANTOORINRICHTING

TOC kantoorinrichting, gevestigd in Bunschoten-Spakenburg, is sinds 2011 gespecialiseerd in het leveren van meubelen voor kantoren in Nederland. Of het nu gaat om een individuele bureaustoel of de complete inrichting.

Zit je lekker op je plek?

Verhoog het werkplezier met een stimulerende kantooromgeving

Ontdek onze producten, elegante balies en receptiemeubilair, bureaustoelen variëren van eigentijds tot ergonomisch, geschikt voor elke werkplek. Bevorder verder de gezonde werkhouding met onze aanpasbare zit-sta bureaus en houd jouw kantoor gestructureerd met praktische opbergopties, zoals ladeblokken en schuifdeurkasten.

Productief vergaderen kan met onze gevarieerde vergadertafels en comfortabele stoelen. Verfijn de omgevingsgeluiden met akoestische panelen en creëer een vredige ruimte. Voor afzonderlijke momenten bieden wij belhokjes en werkcabines. Voor de presentatieruimte zijn er bioscoopstoel- en auditoriumstoelen.

Bij TOC komen we met oplossingen voor beleving op kantoor.

Forbo vloertegels palmberg bureau bench
Kastenwand-forbo-vloertegels-palmberg
Vergadertafel palmberg viasit vergaderstoelen drumback
bureau met vergadertafel rond palmberg viasit vergaderstoelen
magema palmberg vergadertafel met elektrificatie kohl anteo alu vergadertafel
directie werkplek palmberg kohl salveo kast palmberg
vergadercabine groot moswand bloemstuk
palmbergkast met planten kantne tafel hoog kruk
bureau palmberg bench heinen en hopman
Onze werkwijze

Het ABC van TOC

Adviseren

Aanvraag
Kennismakingsgesprek
Wensen in kaart brengen
Adviseren
Plan van aanpak

Beleven

Schetsontwerp
Sfeerimpressie
Kleur-/materiaal voorstel
Offreren
Inkopen

Creëren

Plaatsen
Monteren
Stylen
Evalueren
Nazorg

Duurzaamheid

Europese meubels voor een groenere toekomst

europese fabrikanten duurzaamheid

TOC kantoorinrichting heeft bewust de keuze gemaakt om zoveel mogelijk gebruik te maken van Europese merken. Deze merken zijn op het gebied van CO2-reductie een voorbeeld en zij streven naar maximaal gebruik van gerecyclede materialen. Veel van onze merken produceren al 100% klimaatneutraal en zijn gecertificeerd.

Bedrijven die besluiten voor kantoormeubelen van Europese merken te kiezen, dragen niet alleen bij aan een duurzamere toekomst, maar profiteren ook van hoogwaardig, kwalitatief, milieuvriendelijk kantoormeubilair dat de productiviteit en het welzijn van hun medewerkers bevordert. Dit is de motivatie achter onze samenwerking met Europese fabrikanten.

 

europese fabrikanten duurzaamheid
0-person

Heb je een vraag of wil je advies?

Ons team van adviseurs helpt je graag persoonlijk verder met een advies op maat!

kantoorinrichting over-ons

Expertsin beleving

Doordachte kantoorinrichting

De 6 belangrijkste kenmerken

Voor een creatieve en efficiënte werkomgeving moet de kantoorinrichting aan verschillende eisen voldoen:

  1. Ergonomie
  2. Flexibel
  3. Duurzaamheid
  4. Open communicatie
  5. Branding en identiteit
  6. Wellness-faciliteiten

Ergonomie: Met ergonomische bureaustoelen, verstelbare werkplekken en de juiste verlichting wordt een werkomgeving gecreëerd die gericht is op het bevorderen van de gezondheid en het welzijn.

Flexibel: Flexibel kantoormeubilair bevordert samenwerking en individuele focus voor optimale productiviteit.

Duurzaamheid: Kies duurzaam kantoormeubilair, gerecycled en klimaatneutraal, voor een groene werkomgeving en ecologisch verantwoord ondernemen.

Open communicatie: Bevordering van transparante communicatie en samenwerking door open werkplekken, informele ontmoetingsruimtes en flexplekken.

Branding en identiteit: De inrichting weerspiegelt de identiteit en waarden van het bedrijf, kleuren, logo’s en grafische elementen voor herkenbaarheid en verbinding.

Wellness-faciliteiten: Lounges en game-areas verhogen werkplezier en verminderen stress, wat de algehele tevredenheid bevordert.

Een doordachte kantoorinrichting stimuleert productiviteit, tevredenheid en samenwerking tussen collega’s.

Waar wij mee kunnen helpen

Veelgebruikte diensten per project

Wij zijn jouw betrouwbare kantoorinrichter, gespecialiseerd in het creëren van ergonomische werkplekken. Van akoestiek verbeteren tot interieurstyling, levering en installatie; wij bieden uitgebreide diensten om uw kantooromgeving te optimaliseren en te transformeren naar een productieve en comfortabele werkomgeving.

Heb je advies nodig?

Onze projectinrichters zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Advies te geven voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.

Showroom afspraak

Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!

Neem contact op

Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.