
INTERIEUROPLOSSINGEN
Een goed ingericht kantoor is meer dan alleen een werkplek; het is een omgeving die productiviteit, creativiteit en welzijn stimuleert. Interieuroplossingen spelen hierbij een cruciale rol.
Op deze pagina lees je alles over onze interieuroplossingen.
Interieuroplossingen binnen een project
WAAROM ZOU JE VOOR TOC KIEZEN?

Heel centraalBunschoten, lekker centraal gelegen in Nederland
Het milieuWij vinden een goede omgang met de natuur heel belangrijk
TurnkeyWij nemen voor jou het volledige traject uit handen
ServiceMede door onze partners kunnen wij een goede service garanderen
MaatwerkWij zijn goed in maatwerk en ook nog eens tegen een scherpe prijs
Goede reviewsGoogle reviews: klanten zijn blij met ons, wij scoren 5/5 sterren
PersoonlijkWij zijn geen dozenschuivers en gaan voor persoonlijk advies
Topmerken We werken al jaren samen met Europese topmerken
Aantoonbaar goede service
TOC kantoorinrichting is dealer van Europese topmerken als Wini, Interstühl, Mikomax, Girsberger, Casala en Palmberg. Deze leveranciers geven stuk voor stuk fantastische service. Om maar een voorbeeld te geven: mocht een probleem zich voordoen bij een Palmberg product, dan stuurt deze fabrikant eigen specialisten vanuit Duitsland om jouw probleem op te lossen. Geweldig toch!
Onze klanten geven ons 5 sterren
Als kantoorinrichter zijn we vanaf 2011 vol passie aan het werk om kantoren beter te maken. Ons portefeuille is mede daardoor gegroeid tot rond de 85 tevreden, terugkerende klanten. Deze klanten lijken een vertekend beeld te laten zien, maar we kunnen het niet minder maken dan dat: onze klanten geven ons echt 5 sterren.
Persoonlijke relatie
TOC kantoorinrichting houdt van heldere communicatie en transparant zijn is dan ook één van onze kernwaarden. Ook vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk en hebben er daarom voor gekozen om te werken met één vast contactpersoon per project.

Onze klanten zijn heel blij met ons
Klanten beoordelen ons met een 5
“De afgelopen maanden heeft TOC interieur op het hoofdkantoor een frisse eigentijdse invulling gegeven. De adviezen zijn zeer waardevol; meedenkend in klantvoordeel. Ze hebben ons verder gebracht. Denk daarbij aan in hoogte verstelbare bureaus, ruime werkplekken aangepast aan de 1,5m economie, geluidsabsorberende panelen en slimme monitorbevestigingen.”
Meer dan alleen een werkplek
Een doordacht interieurontwerp bijvoorbeeld is essentieel voor een productieve en prettige werkomgeving. Door slimme indelingen en stijlvolle inrichting ontstaat een balans tussen functionaliteit en wat we mooi vinden. Ergonomisch werken staat centraal bij het kiezen van meubilair, zoals verstelbare bureaus en ergonomische stoelen, om het welzijn van medewerkers te bevorderen. Daarnaast is akoestiek verbeteren cruciaal in open kantoorruimtes; geluidsabsorberende panelen en strategisch geplaatste meubels verminderen galm en afleiding.
Of het nu gaat om een open kantoorruimte, een hybride werkplek of een inspirerende vergaderruimte, de juiste interieuroplossingen zorgen voor een perfect afgestemde werkplek die aansluit bij de behoeften van de organisatie.
Verder nog vragen?
Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.
Showroom afspraak
Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!
Stuur ons een berichtje
Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.